PARABOLTHEWORLD

Paraboltheworld dissenya samarretes per escaladors, buscant allunyar-se de la roba tècnica i cara que es pot trobar a les botigues especialitzades. Els dissenys són la base del producte. El punk, el metal i el gore són les nostres fonts d'inspiració


Paraboltheworld diseña camisetas para escaladores, buscando alejarse de la ropa técnica y cara que se encuentra en las tiendas especializadas. Los diseños son la base del producto. El punk, el metal y el gore són nuestras fuentes de inspiración.

COMANDES/ PEDIDOS : paraboltheworld@gmail.com
Indiqueu model i talla. En menys d'una setmana les teniu a casa!!
El pagament es fa contrareembolsament ( 7'5 euros despeses d'enviament )
Indicad modelo y talla. en menos de una semana las tenéis en casa!!
Pago contrareembolso ( 7,5 euros gastos de envío )

viernes, 1 de julio de 2011

PARABOLT THE WORLD, l'origen/ el origen



cat

Feia temps que la idea em voltava pel cap. Dissenyar samarretes gore i frikis, que només entenguessim els escaladors. Estava tip de la típica roba Prana, Black Diamond, North Face o Trango, sense cap mena de gràcia i caríssima. Em venien al cap els dissenys de les samarretes de grups de punk i metal, i de les taules de skate board de quan era petit: calaveres i sang, budells, caps trencats, tatuatges!!! Escalar és un esport agressiu, de risc, però en canvi l'estètica i els dissenys que es produeixen tenen més a veure amb el hippie-muntanyerisme, i jo no toco la flauta. A mi em mola la tralla, el punk i el hardcore, els tatuatges, el gore... però també escalar en roca, al plafó, en bloc... l'adrenalina, l'obsessió, el dolor i crec que som uns quants els que veiem l'escalada d'aquesta manera. Els meus dissenys venen d'aquí i de les ganes de compartir-ho amb la resta de freaks a qui us mola escalar tant o més que a mi.

El dibuix que penjo avui és molt important per a mi, perquè és l'origen de tot, i el que de fet dona el nom a la marca. Parabolt the world.


esp

Hacía tiempo que me rondaba la cabeza; diseñar camisetas gore y frikis que sólo los escaladores entendiéramos. Estaba harto de la típica ropa Prana, Black Diamond o Trango, sin ningún tipo de gracia y carísima; me venian a la cabeza las camisetas de grupos de punk y metal que tanto me gustaban, y sobretodo los diseños en las tablas de skate de cuando era pequeño: calaveras, sangre y intestinos, tatuajes, cabezas reventadas!!! La escalada es un deporte agresivo, de riesgo; en cambio, los diseños que se producen tienen mas que ver con el hippie-montañerismo, y yo no toco la flauta. A mi me mola la tralla, el punk y el hardcore, los tatuajes, pero también escalar en roca, en el plafón, en bloque, el psicobloc...la adrenalina, la obsesión, el miedo, el dolor; y creo que somos unos cuantos los que vemos la escalada de esta manera. Mis diseños vienen de aquí y de las ganas de compartirlo con el resto de freaks a los que os gusta este deporte tanto o mas que a mi.

El dibujo que cuelgo hoy es muy importante para mi, el origen de todo y el que de hecho da nombre a la marca. Parabolt the world.

No hay comentarios:

Publicar un comentario