PARABOLTHEWORLD

Paraboltheworld dissenya samarretes per escaladors, buscant allunyar-se de la roba tècnica i cara que es pot trobar a les botigues especialitzades. Els dissenys són la base del producte. El punk, el metal i el gore són les nostres fonts d'inspiració


Paraboltheworld diseña camisetas para escaladores, buscando alejarse de la ropa técnica y cara que se encuentra en las tiendas especializadas. Los diseños son la base del producto. El punk, el metal y el gore són nuestras fuentes de inspiración.

COMANDES/ PEDIDOS : paraboltheworld@gmail.com
Indiqueu model i talla. En menys d'una setmana les teniu a casa!!
El pagament es fa contrareembolsament ( 7'5 euros despeses d'enviament )
Indicad modelo y talla. en menos de una semana las tenéis en casa!!
Pago contrareembolso ( 7,5 euros gastos de envío )

domingo, 22 de mayo de 2011

8 BALL


Nou disseny 8 ball!! Se'm va acudir fa uns dies i avui he decidit posar'm-hi. No està a la venda, a no ser que rebi una massiva demanda ( no estaria malament ; ). De moment ja la tinc feta, de cara l'any que ve. Espero que us moli!! No cal ser vuitégradista per portar-la : )

Nuevo diseño 8 ball. Se me ocurrió hace unos dia y hoy he decidido ponerme. No está a la venta, a no ser que reciba una demanda masiva ( no estaría mal ; ) De momento ya la tengo hecha de cara al año que viene. espero que os mole!! No hace falta ser octavogradista para llevarla : )

No hay comentarios:

Publicar un comentario